תופעות לוואי (פרמקוויג'ילנס)

דור שירותים פרמצבטיים, באמצעות השותף העסקי – חברת Medicalix, מעניקה שירותי דיווח על תופעות לוואי לתכשירים רפואיים (פרמקוויג'ילנס, Pharmacovigilance) ולציוד רפואי, שרותי מידע רפואי (Medical Information) ומוקדי שירות לחברות תרופות וציוד רפואי, אשר עוזרים להן לעמוד בדרישות משרד הבריאות בתחום הבטיחות.

שירותים נוספים

מעקב ודיווח על תופעות לוואי - Pharmacovigilance

תיעוד וניתוח נתוני מקרים, איתור סימנים וניתוחי סיכון-תועלת, תמיכה בניהול סיכונים ובטיחות המטופלים, חיפוש בספרות המקצועית לדיווח וזיהוי מקרים, שירות מעקב אחר אתרי רשויות רגולטוריות בעולם לאיתור סיגנלים בטיחותיים.

שירותי רוקח QPPV

שירותי רוקח אחראי לדיווח על תופעות לוואי (QPPV), הכנת דוחות תקופתיים כגון: דוחות עדכון בטיחות תקופתיים (PSUR) ודוחות בטיחות שנתיים (ASR), וכן דוחות אד-הוק בדיקת דוחות PSUR שנכתבו על ידי חברות אחרות.

שירות מידע רפואי

מענה מקצועי ומבוסס ידע בשמכם לשאלות מצד צוותים רפואיים ומטופלים — המנוהל על ידי צוות של מומחים רפואיים מיומנים ורגישים, ואשר כולל: מתן מידע לגבי המוצר, כגון: שימושים, תופעות לוואי, אינטראקציות בין תרופתיות, יישומים במחלות שונות ושיפור היעילות מוקדי שירות ושירותי דיווח מקיפים.

ליווי מקצועי

פיתוח מאגר של שאלות נפוצות (FAQ) בו יכולה החברה להיעזר על מנת להשיב לשאלות בנושאים רפואיים. תמיכה במוצרים מאתגרים, כגון מוצרים מורכבים, שנויים במחלוקת או מוצרים שטרם התקבלו היטב בשוק.

מוקד שירות

מוקד שירות המאויש על ידי צוות רפואי מקצועי בעל ידע נרחב ותודעת שירות גבוהה, אשר עובר הסמכה מיוחדת לכך. יפיתוח דרכים שונות ליצירת קשר בהתאם לאופן שהכי נוח לקהל היעד שלכם (טלפון, דוא"ל, פקס וכיוצ"ב), שירותי ניהול קשרי לקוחות.

קורסי הכשרה

לימוד והעברת קורסי הכשרה בדבר התקנות והנהלים המשתנים של מעקב ודיווח על תופעות לוואי (פרמקוויג'ילנס/Pharmacovigilance)

למה אנחנו?

מומחיות

מומחיות והיכרות המעמיקה שלנו עם הדרישות הרגולטוריות ועם תהליכי הרישום של משרד הבריאות שמסייעת להתאמה לדרישות ולרגולציה, משפרת את האיכות ומזרזת את מוכנות המוצרים.

מקצוענות

אנשי הצוות שלנו הינם מקצוענים מתעשיית הפרמצבטיקה והרפואה הממוקדים ביעדי הלקוח.

חסכון

חסכון בעלויות וגמישות - גישה של מתן שירותים לפי הצורך, מעצימה חברות ומסייעת להם להשלים משימות, שאחרת היו יקרות מדי לביצוע.

ידע

דור מעצימה את צוות העובדים של הלקוח בזכות העברת הדרכות בדבר איכות וידע, וכן על ידי עדכון בנוגע לתעשייה המתפתחת והדרישות הרגולטוריות המשתנות תמידית.